ایرانسل «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» در جشنواره فاوا شد
ایرانسل «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» در جشنواره فاوا شد

ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور برتر محور توسعه کسب‌وکار در حوزه فاوا» برگزیده شد. به گزارش گفتارنامه به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) برگزیده شد و […]

ایرانسل در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان «اپراتور برتر محور توسعه کسب‌وکار در حوزه فاوا» برگزیده شد.

به گزارش گفتارنامه به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با برگزاری سومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

در این مراسم، علاوه بر وزیر ارتباطات، نیره پیروزبخت، مدیرعامل شرکت استاندارد، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ستار هاشمی، جانشین معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

این در حالی بود که هیچ اپراتور تلفن همراه دیگری مقامی در این جشنواره به دست نیاورد.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: «رگولاتوری باید با جدیت، پیگیر حضور و توجه همه اپراتورها و شرکت‌ها در جشنواره باشد.»

آذری جهرمی همچنین ادامه داد: «امسال برای شرکت‌هایی که در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت کردند، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.»

در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محور توسعه کسب و کار، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران در رتبه‌های بعدی این ارزیابی قرار گرفتند.