زندگی نیمی از سنندجی‌ها در حاشیه شهر
زندگی نیمی از سنندجی‌ها در حاشیه شهر

مدیر خانه جوان شهر سنندج گفت: حدود ۴۸ الی ۵۰ درصد مردم شهر سنندج، حاشیه نشین هستند. به گزارش گفتارنامه به نقل از ایسنا، شادی مولانی که به مناسبت هفته جوان در دفتر ایسنای کردستان حضور یافت، اظهار کرد: بر اساس ارتباط‌هایی که با مردم به ویژه با بانوان و دختران برقرار کرده‌ایم، نیازهای این […]

مدیر خانه جوان شهر سنندج گفت: حدود ۴۸ الی ۵۰ درصد مردم شهر سنندج، حاشیه نشین هستند.

به گزارش گفتارنامه به نقل از ایسنا، شادی مولانی که به مناسبت هفته جوان در دفتر ایسنای کردستان حضور یافت، اظهار کرد: بر اساس ارتباط‌هایی که با مردم به ویژه با بانوان و دختران برقرار کرده‌ایم، نیازهای این افراد برای مشخص شده و جامعه ما در حال حاضر در حوزه سلامت روان به کار زیادی نیاز دارد.

وی افزود: آمار افسردگی، خودکشی و بیماری‌های اختلال روانی بانوان بیشتر از آقایان است که این مسئله متأسفانه مورد غفلت واقع شده است.

مدیر خانه جوان شهر سنندج عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه اصلی بیشتر جوانان، مشکلات اقتصادی و نبود شغل است که در این راستا جوانانی را داریم که با تحصیلات عالیه در شغل‌های رده پایین و با کمترین درآمدها مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: جوانان و اعضای سمن‌ها نیز شور و اشتیاق خاصی برای فعالیت دارند اما برای برگزاری برنامه‌هایشان پولی ندارند و با وجود قانون سمن‌ها که می‌گوید باید مردمی اداره شوند، دولت باید آنها را کمک کند.