سرلشکر جعفری: آقای روحانی! عزت و اقتدار مردم را نشانه گرفته‌اید
سرلشکر جعفری: آقای روحانی! عزت و اقتدار مردم را نشانه گرفته‌اید
سرلشکر جعفری فرمانده پیشین سپاه پاسداران به شدت از رویکرد حسن روحانی رییس جمهور در قبال برجام و رفع تحریم ها انتقاد کرد.

گفتارنامه: سرلشکر جعفری فرمانده پیشین سپاه پاسداران به شدت از رویکرد حسن روحانی رییس جمهور در قبال برجام و رفع تحریم ها انتقاد کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه جلسه با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم گفت: “آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.”

سردار جعفری افزود: “اگر واقعا ایشان به فکر مردم بود، باید همانند رهبر انقلاب می‌گفت «مسئله اصلی ما، برداشتن تحریم های ایران است، نه برگشتن آمریکا به برجام» و از طرفی باید تاکید می‌کرد «اگر تحریم‌ها برداشته شود ما هم به تعهداتمان بر می‌گردیم» نه اینکه بگوید «اگر آمریکا به برجام باز گردد، ماهم بر می‌گردیم».”

او ادامه داد: “کجای این حرف عزت مندانه و مقتدرانه است؟ آقای روحانی! چرا اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران را نشانه رفته اید؟ مسیر غلط را القا نکنید. راه درست و عاقلانه همان مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.”

وی با بیان اینکه مسیری که شما می‌روید هیچ نشانی از تدبیر و امید ندارد، اظهار کرد: “طوری حرکت کنید که لااقل ۶ ماه دیگر بتوانید پاسخگوی نگاه‌های پر معنای مردم باشید.”