فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری با مأموران پلیس کشته شد. به گزارش گفتارنامه به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی ناجاعلام کرد: در پی شلیک گلوله به سمت یک روحانی و به قتل رساندن وی از سوی یکی از اوباش سابقه‌دار در همدان، تیمی […]

فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری با مأموران پلیس کشته شد.

به گزارش گفتارنامه به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی ناجاعلام کرد: در پی شلیک گلوله به سمت یک روحانی و به قتل رساندن وی از سوی یکی از اوباش سابقه‌دار در همدان، تیمی ویژه از مأموران پلیس برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

در ادامه، با شناسایی و دستگیری تعدادی از همدستان متهم اصلی، عامل اصلی این جنایت نیز شناسایی شد و حوالی ساعت پنج صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کشته شد.

جزئیات

فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات جدیدی را از درگیری مسلحانه بامداد امروز /یکشنبه/ و کشته شدن قاتل طلبه همدانی تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما اظهار داشت: ظهر روز گذشته مجرم جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی اقدام به تیراندازی به سمت یک روحانی و قتل وی کرد.

وی بیان کرد: پس از اطلاع رسانی این موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و حضور تیم های پلیسی، در کمتر از ۱۰ دقیقه ضارب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: خودروی متهم نیز توسط پلیس شناسایی شد و مالک این وسیله نقلیه که برادر قاتل بود دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح افزود: قاتل پیش از انعکاس این اقدام در حساب شخصی اینستاگرام خود، توسط پلیس شناسایی شده و حتی ماموران پاتوق و محل دریافت خودرو را نیز شناسایی کرده بودند.

  • منبع خبر : قاتل روحانی همدانی