پیام تسلیت مدیرعامل بانک سپه به مناسبت درگذشت دکتر رامین پاشایی فام، مدیرعامل پیشین این بانک
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سپه به مناسبت درگذشت دکتر رامین پاشایی فام، مدیرعامل پیشین این بانک

مدیرعامل بانک سپه در پیامی در گذشت دکتر رامین پاشایی فام مدیر عامل پیشین بانک سپه را تسلیت گفت. به گزارش گفتارنامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در پیام تسلیت محمدکاظم چقازردی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون هر از چند گاهی در گذر زمان و […]

مدیرعامل بانک سپه در پیامی در گذشت دکتر رامین پاشایی فام مدیر عامل پیشین بانک سپه را تسلیت گفت.
به گزارش گفتارنامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در پیام تسلیت محمدکاظم چقازردی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

هر از چند گاهی در گذر زمان و عبور بی صدای ثانیه های عمر فانی، جرس قافله عمر از رحیل مسافر عزیزی خبر می دهد که با کوچ از دنیای فانی، آغازگر راهی بی پایان می شود.
خبر دردناک درگذشت برادر گرامی، یار دیرین و مدیر ارزشمند نظام بانکی کشور جناب آقای دکتر رامین پاشایی فام، قلب یکایک دوستان و همکاران عزیز را مملو از غم و اندوه نمود.
ایشان در طول حیات نه چندان طولانی خود، با کوله باری از دانش و تجربه، همواره منشاء خدماتی ارزشمند در مناصب مختلف مدیریتی، در عرصه نظام بانکی کشور بوده و در برهه ای حساس از مسئولیت خطیر ایشان، شاهد حضور ارزشمند و اثرگذار در نخستین بانک ایرانی بوده ام.
اینک با اندوهی فراوان و با پاسداشت این زحمات و تلاش ها، عروج ناگهانی ایشان را به دیار باقی، به یکایک مدیران و همکاران عزیز شاغل و بازنشسته تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.