معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه شاید در عدم پرداخت “بستههای حمایتی” اشتباه کرده باشیم، گفت: با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشول طرح بسته حمایتی بودهند اما دریافت نداشتهاند، آغاز میشود. به گزارش گفتارنامه، رحیم اردلان در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به اعلام زمان ۱۰ […]
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه شاید در عدم پرداخت “بستههای حمایتی” اشتباه کرده باشیم، گفت: با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشول طرح بسته حمایتی بودهند اما دریافت نداشتهاند، آغاز میشود.
به گزارش گفتارنامه، رحیم اردلان در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به اعلام زمان ۱۰ روز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت معترضین و افرادی که تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکردهاند، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت رفاه، افرادی که مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمهپرداز سازمان تأمین اجتماعی هستند کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #۸*۱۴۲* و در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #۸*۱۴۲۰* ارسال کنند.
وی تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات در سامانههای اشاره شده و البته شماره تماس ۱۴۲۰ ،کارشناسان نسبت به بررسی آنها اقدام میکنند و در صورتی که اشتباهی درباره واریز بسته حمایتی صورت گرفته شده است آن را اصلاح خواهیم کرد.
اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی به تعهدات خود درباره واریز مبلغ بسته حمایتی عمل کرده است، گفت: این سازمان ارقام بسته حمایتی (یک میلیون تا ۳ میلیون ریال) به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است و بر اساس لیستی که در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در این بخش بسته حمایتی خود را دریافت کردهاند.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا ارقام بستههای حمایتی بر اساس مصوبه دولت واریز نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و ما بر اساس مصوبه هیئت وزیران عمل کردهایم و ارقام واریزی بر اساس مصوبه بوده است.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت بهعنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی درباره بسته حمایتی گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانالهای ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت بسته حمایتی برای سرپرست خانوار در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala در دسترس است.
اردلان ادامه داد: بر اساس برنامهریزی صورت گرفته در صورتی که افرادی که مشمول طرح بسته حمایتی بودهاند اما به هر دلیل ارقام ریالی بسته حمایتی را دریافت نکردهاند، مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز خواهد شد.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه فرایند اعتراضات و ثبت آنها همچنان ادامه دارد، متذکر شد: احتمال خطا و اشتباه در همه جا وجود دارد و شاید ما نیز در عدم پرداخت بستههای حمایتی اشتباه کرده باشیم.